wtorek, 12 lipca 2011

Kolarze, strzeżcie się drutu kolczastego!


Barbed wire - cyclists beware!, originally uploaded by Hodowca.
Na wycieczce do Normandii nasz autokar specjalnie się zatrzymał, abyśmy mogli spokojnie sfotografować charakterystyczne normandzkie krowy w ciapki. Krowy są jak tresowane: podchodzą, pozują, lewy profil, prawy profil, en face. Ale zanim ja podszedłem zupełnie blisko i przełożyłem aparat przez ogrodzenie, na kilku zdjęciach widać wyraźnie drut kolczasty. Porobiłem zdjęcia, potem cała wycieczka wsiadła do autokaru i odjechaliśmy w swoją stronę.

A parę dni później na Tour de France (z którym nasza wycieczka prawie prawie się spotkała) zdarzył się paskudny wypadek. Jeden z kolarzy został potrącony przez samochód ekipy telewizyjnej i wpadł na podobne ogrodzenie. Na ekranie nie było wyraźnie widać, czy jest to drut kolczasty, czy gładki. Komentatorzy Eurosportu nie dopuszczali do siebie pierwszej możliwości. Ponoć oficjalnie we Francji nie można grodzić pastwisk drutem kolczastym.

A jednak. Moja krowa patrzy na mnie smutno zza drutu kolczastego. Nieszczęsny potrącony kolarz również zaplątał się w takie ogrodzenie. Czyli przepisy sobie, życie sobie...

Tutaj [LINK] jest materiał Eurosportu na ten temat. Uwaga - widok jest drastyczny!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz