niedziela, 12 kwietnia 2009

bezludny Most Karola


Most Karola, originally uploaded by Hodowca.

W odróżnieniu od zamku Neuschwanstein, na Moście Karola w Pradze byłem już kilka razy. Po prostu Praga jest blisko i zawsze jakoś po drodze w podróżach po Euriopie. Tylko że zawsze przedzierałem się tam przez dzikie tłumy innych turystów oraz lokalnych artystów handlarzy, zastawiających wąskie uliczki swoimi dziełami. Aż w końcu powiedziałem dość. Za którymś razem, nocując nieopodal na Strachovie, wstałem bladym świtem i jeszcze przed siódmą rano ustawiłem się z aparatem na moście. Pogoda nie była jakaś rewelacyjna, ale co tam. Ważne, że most był taki, jaki miał być - praktycznie bezludny. I o to właśnie chodziło!

2 komentarze:

  1. Rzeczywiście, prawie nikogo. Normalnie w dzień ciężko tamtędy przejść. Przynajmniej nie miałeś nastawianych tam różnych barierek i płotków jak jest obecnie, gdy trwa remont mostu :) Szkoda, że pogoda nie była najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak sobie przypomnę Most Karola w godzinach popołudniowych... jedno z najstraszniejszych miejsc, w jakim można być! ;) Za to wczesny ranek to jest to. Najlepsza pora na robienie zdjęć w dużych miastach.

    OdpowiedzUsuń