sobota, 15 sierpnia 2009

Widzew - ŁKS czyli derby z bliska


Czerwona Armia spod Zegara, originally uploaded by Hodowca.
Przyznam, że na początku miałem trochę tremy. Wkoło mnie stali fotoreporterzy z obiektywami wielkości gaśnicy, kosztującymi więcej niż mój samochód. Większość tego sprzętu miała za sobą mecze dużo większego kalibru niż wczorajszy. A ja tam stałem wśród nich i pstrykałem zdjęcia jakąś amatorską lustrzanką z obiektywem za kilkaset złotych...

I tak właśnie wyglądał mój wczorajszy debiut w roli fotoreportera sportowego. Mecz trafił mi się ciekawy o tyle, że było co fotografować. Tego zresztą zawsze można się spodziewać po derbach Łodzi. Tak więc pstrykałem wszystko, co się działo na boisku, a także poza nim. A działo się sporo, niekoniecznie dobrego. Gorąco zachęcam do obejrzenia pełnej fotogalerii z tego meczu - klikajcie tutaj!

1 komentarz:

  1. Podoba mi sie zegar w zachodzacym sloncu podkreslajacym czerwone barwy. Moj brat reporterem sportowym:) Wielkie brawa i gratulacje, jestem z Ciebie dumny!
    To wlasnie My, diabelski mlyn...:)

    OdpowiedzUsuń