niedziela, 3 maja 2009

W Kutnie gra się w baseball


Baseball in Kutno, originally uploaded by Hodowca.
Pojechałem w odwiedziny do mojego rodzinnego miasta. Gdy już byłem na obwodnicy, dostrzegłem włączone światła jupiterów nad Centrum Małej Ligi. Kutno od wielu lat jest właściwie polską stolicą baseballa. Sport to u nas niszowy, ale kutnowskie Centrum jest naprawdę na poziomie.
Akurat rozgrywano jakiś turniej juniorski. Zaciekawiony podjechałem i wszedłem na trybuny. Obsada międzynarodowa - na stadionie łatwiej było usłyszeć język angielski czy japoński niż polski. Popatrzyłem trochę, zrobiłem parę zdjęć - ale mecz zaraz się skończył. A ja do tej pory nie rozumiem za bardzo, o co w tej grze chodzi :-)

Baseball in Kutno Baseball in Kutno Baseball in Kutno Baseball in Kutno

2 komentarze:

  1. Hej, a ja mniej więcej znam zasady, Pozdrawiam
    Agata Michalak

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem tak, uczyłem się chwile zasad gry w baseball (potrzebne mi były do obstawiania - wiecie jak jest: jak nie ma co grać to się gra co jest, a często wtedy jest MLB :P Więc zacząłem się uczyć, nie powiem trochę skomplikowane ale nie tak skomplikowane jak gra W cricketa. Tak czy inaczej, udało się nauczyć. Teraz uczę się kruczków w obstawianiu, bo tego też nie mało. Po ang. w cholerke tego ale po Polsku słabo. Jak grać by wygrać w baseball jest ciekawym artykułem, znalazłem jeszcze jeden fajny na darmowakasa.pl lub .com - nie pamiętam zaraz wykopie linka to może wrzucę. Reszta niestety, po Polsku bardzo słabiutko :( Baaardzo niszowy sport, pewnie chętnie uprawiany wśród osób mieszkających kiedyś w USA. Nie sądzę, że kiedykolwiek się przyjmie w Polsce.

    OdpowiedzUsuń