sobota, 6 lutego 2010

Humulus lupulus czyli chmiel zwyczajny


Humulus lupulus, originally uploaded by Hodowca.

Nie będę owijał w bawełnę: Muzeum Browaru w Żywcu rozczarowało mnie.
Po pierwsze, strona internetowa nie wspominała, że sam browar - czyli to co mnie najbardziej ciekawiło - jest dostępny do zwiedzania tylko od wtorku do piątku. A była niedziela.
Po drugie, degustacja piwa była słaaaaba w porównaniu z tym, co do tej pory rozumiałem przez "degustację". Browar oferował tylko jeden gatunek piwa do spróbowania, i to dokładnie ten, jaki można kupić w każdym sklepie. To ma być degustacja? Jednocześnie z głośników dobiegała muzyka o stylu i natężeniu pasującym bardziej do dyskoteki, a nie do browarnych piwnic.

Samo muzeum efektowne, ale jak dla mnie trochę powierzchowne. Dużo multimediów, efektów specjalnych, ale gdzieś w tym wszystkim zagubiła mi się treść. Mam niedosyt. Wolałbym obejrzeć na żywo, jak butelki biegną po tych taśmociągach, a nie tylko filmik o tym. Wygląda na to, że muszę tam wrócić między wtorkiem a piątkiem :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz